piatok 3. augusta 2007

Drzý malý votrelec II.

Pst! Zaspala.


Konečne vám môžem v kľude napísať aký je s ňou hrozný život. Zoberme si napríklad tento konkrétny prípad: Ležím si takto v nedeľu popoludní vo svojej obľúbenej krabici. Užívam si poobedňajšiu siestu a zároveň mám prehľad kde sa čo šuchne. Keď tu zrazu - kto iný sa nezjaví ako Malý Drzý Votrelec A myslíte, že bude rešpektovať moje právo na súkromie, vlastnú krabicu a svätý pokoj?!? Nebude! Zato bude zapárať a otravovať. Na to môžete vziať jed. Ech! Kašlem ja na takú siestu. Drzúň jeden malý drzý otravný. Maj si aj celú krabicu keď chceš. Ani ťa tam poriadne nevidno. Mne sa aj tak lepšie vylihuje na koberci.

No proste - chvíľu pokoja nemám. Z misky mi to žerie, chvost mi to stále naháňa, hryzie ma to. Strašné niečo.

Aha - už sa zobudila.
Nikto sa tu o ňu nepostará. Idem ju trochu poumývať.
A dôkladne.
A nemyslite si, že ju mám rada. Aj tak sa za chvíľu začneme mlátiť.

Žiadne komentáre: