sobota 17. marca 2007

Môj mačací život

No dobre, priznám to, nebývam sama. Mám ešte dve spolubývajúce. Kamošku Luciu

a otváračku konzerv. Lucia je v pohode. Trocha intoška, zo začiatku sa ani nevedela poriadne pobiť o misku, všetko som jej vyjedala. Ale už sa naučila. Keď sa mi chce, nechám ju, nech mi poumýva kožúšok a trochu sa pritúli, v tejto zime mačka ocení každý zdroj tepla. Niekedy sa ponaháňame, pobijeme, ale to my sa len tak hráme. Aj keď ja vždy vyhrám.
To nás zvyčajne unaví, takže je čas si trochu schrupnúť

Spím hodne. Dalo by sa povedať, že dosť. Vlastne skoro celý deň. No a čo! Tie večné hry, napchávanie si žalúdka, bitky, umývanie, zase jedlo, naháňačky po celom byte, jedenie sú dosť únavné. Spánku nikdy nie je dosť.
Často chodíme aj do kina


alebo proste zaspíme pri telke


Občas sa vyberiem objavovať nové a zaujímavé miesta


Ale ako vravím, niet nad dobrý spánok!

Žiadne komentáre: