sobota 17. marca 2007

Zopár mňaukových LILIniek

Organizácia Mačky SOS mi zachránila život. Spolu s mojimi sestrami Vivien, Morganou a Ginevrou ma zachránili z desivých podmienok, v ktorých som predtým žila. Postarali sa o mňa, liečili ma a nakoniec mi našli môj skvelý nový domov.
Ak hľadáte podobnú krásnu mačičku ako som ja, mrknite do databázy mačiek na adopciu.
Na stránke je aj diskusné fórum, a to vám teda poviem, moja otváračka konzerv ho musela čítať celé mesiace, kým sa naučila, ako sa o nás správne postarať. Ach jo.

A nečítala len to jedno fórum. Je ich na webe plno. Na každom ma môžete vychváliť:
cats.sk
Kočky-online
Modrý kocouř

Keby ste chceli nakúpiť plno jedla, hračiek a iných potrebných vecí pre nás, môj obľúbený obchodík je zvieratka.sk. Nielenže si dobre nakúpite, ale pri každom nákupe podporíte Mačky SOS a možno tak poskytnete domov inej podobne nádhernej mačičke ako som ja!

Asi vás to strašne prekvapí, ale nie som prvá mačka, čo má vlastný web. Otváračka konzerv tvrdí, že tento ju vždy dobre pobaví. Pch. Nechápem ako ju môžu zaujímať iné mačky ako ja.

Po týchto kocúrikoch sa obťažujem hodiť okom hocikedy! Povedala by som, že sú nádherní. Ale ja som krajšia.

Toto tu, je už ale úplná hovadina: mycathatesyou.com Neviem prečo by sme mali niekoho nenávidieť, keď nám plní misky. Je nám síce úplne ľahostajný, až kým neotvára chladničku alebo konzervu. Ale nenávidieť ho? Eh. Príliš veľa námahy.

Mačky žijú v knižniciach. Mňa to neprekvapuje. Patríme tam. Ako ostatne všade.

4 komentáre:

Andrea povedal(a)...

Ahoj Lilly, to je doba, co som o Tebe nepocula. Naposledy, ked nas zatvorili do domcekov a zobrali k tej miaukajucej tete doktorke, ktora mi vzdy hovori, ze som krasna. Ale tiez mi stale hovori, ze mam prilis velke brusko a musim trochu zhodit. Ako to robis, ze si drzis taku super stihlu liniu?
Domiuakavenia
Vivi

liliana povedal(a)...

no cau segra!
mam sa skvele, ale to vies, plno prace. spat, jest, vybehat, jest, poumyvat, spat, jest. jedna macka nevie kde jej hlava stoji.
ako vidis, tak zdravo zijem, vela sportujem. a okrem toho keby si videla cim ma krmia! fujtajbl. same granule, konzerviciek mnaukovych iba poskromne! no nic, bezi tu lucia, idem jej prevetrat kozuch.
cauuuuuuuuuuu

Andrea povedal(a)...

Tebe sa zije, aspon granul mozes kolko chces. To mne ich moja dvojnozkyna davkuje. A pritom by som taaaaak veeeelmi chcela zjest vsetky, co doma mame.
Telocviku mam doma tiez pomerne vela, cvicim sa v skokoch do dialky. Aj teraz som preletela vzdusnou ciarou asi dva metre. Uz musim bezat, prave prisla krpata Maya a ja jej musim ukazat, ze viem behat rychlejsie ako ona (niekedy). Tak mnauuuu
Vivi

liliana povedal(a)...

no. ja si teda velmi dobre vyberam, co budem jest. najradsej by som jedla same konzervy. ale otvaracka trva na tom, ze musim granule. fujfuj.
mam tazky zivot.
idem si radsej schrupnut.